sooova

Kan inte fatta det...
Imorgon är det fotboll- och städ-dag!
HELT OTROLIGT!! 7:an har gått så fort :o

Borde nog gå och lägga mig nu, men jag har seriöst fasnat i soffan ^^'
Fast jag har faktiskt varit duktig och borstat tänderna och håret :3
Haha, asså jag låter som värsta 9:o åringen XD

På lördag till söndag kommer pappa och Linus åka med mamma när hon ska va med i nån tävling. Jag och Charlie är så dumma att vi inte tänker följa med. Men förra året mådde jag bara skit när vi hängde med. Det ända jag typ gjorde då va att läsa Twilight X3
Låter kanske osocialt, men uch, du skulle säkert oxå vilja sitta och läsa om du varit där. Jag brukar inte ha problem med kryp och sånt, men asså vi bodde i ett pytte litet hotel som var äckligt och fullt med kryp. Sen satt jag i ca en timme på massa vasa stenar och väntade på att mamma skulle simma förbi, men så blev det inte (minns inte varför)!
Iaf måste vi ju laga mat själva, och det kommer ju nog inte gå så bra. Jag kan typ bara steka köttbullar, och Charlie kommer väll inte "orka" göra nån mat -.-
Mamma ba "Kan inte du och **** (min själsyster) göra nåt i helgen?". Men när jag sa att jag kanske skulle åka och bada med två kompisar sa hon bara att min själsyster kunde hänga med. Asså, jag har inget problem med det riktigt. Jag är bara rädd att hon ska hamna utanför när vi snackar om sånt hon inte vet.
Aja, vi får se hur det blir ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0