Hos inge

Heej <3

Har varit hos tandläkaren. Faan asså att dom aldrig kan bestämma sig. Först säger dom att jag ska dra ut tänderna nästa gång jag kommer dit. Sen nästa gång säger dom att jag ska vänta ännu en gång, och nu säger dom att dom ska kolla på mina tänder när jag är 15! Asså kan dom bestämma sig elr!?
Missförstå mig inte, jag är glad at dom inte drar ut tänderna ^^

AJA, sitter hemma hos inge just nu. Hon va ute och sprang i skogen medan jag va hos tandläkaren. Bravo Inge! :D
Men nu sitter jag hemma hos henne och bloggar lite snabbt. Tog bilder från hennes fönster på henne när hon va på deras balkong. Kolla gärna in hennes blogg sen och se resultatet. Klicka bara på hennes namn där ni såg att jag har länkat, eller klicka här ;)
Men innan ni tittar, jag är en rätt usel fotograf X'D

Hare beeest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0