I'm back ;)

Helluu <3

Jaa du ;)
I'm back in my own house ^^

Idag stack jag och Julia till Farsta för att köpa skor, och ja...

Hade skit svårt att hitta. Vi gick till typ alla sko-affärer! Hitta ETT par som va OKEJ, tyckte jag då. Men ja, nu när jag tittar i spegeln ser det ut som jag har SKIT stora fötter O.o
Ska snacka med mamma sen och fråga om vi inte kan åka till Farsta igen för att kolla om dom har fått in större storlekar på dom skorna jag tyckte mest om, och lämna tbx dom här.

MEN, nu ska jag åka till några kompisar till familjen :/
Hinner kanske blogga mer ikväll :) <3

Kram <3


PS: Jag såg lite... öhm, drogad ut på det förra fotot. Men jag skrattade precis när Julia tog bilden ^^'
HAHA, men så var det ju oxå i 6:an ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0