Ska sooova nu

Heej, igen ;)

Är rätt nervös för imorgon. Ska till tandläkaren, vilket inte brukar skrämma mig alls. Men sist jag va där sa han att jag skulle försöka tappa alla mina mjölktänder tills nästa gång, så att dem skulle kunna se om jag behövde tandställning. Men jag har typ bara tappat 2 tänder. VAD SKA JAG GÖRA!?
Är inte bara rädd för själva utdragningen, utan jag är också lite rädd för om jag måste ta spruta för bedövningen :S
Pappa är ju inte precis till nån större hjälp heller. Han sitter bara och skämtar och tittar på nån jävla mord-film medan han "jobbar".
Okej, är lite irritard just nu. Är väl rätt trött ^^

Ska nog borsta tänderna, sätta på en film och sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0