*suck*

Nämen, heej :D <3

Är på rätt bra humör. Pappa kom hem idag så jag har precis pratat lite med honom, och vi hade ingen matte sista lektionen idag eftersom vi hade dansmatte i måndags :)

Jag tänkte göra klart SO läxan och jogga lite, innan det blir för blåsigt ;/
Men den här gången kommer jag verkligen försöka springa, och jag vet också vilken väg ;)
Imorgon är det Bip-test(stav?), och för dom som inte vet kan man väll säga att det är ett kondentions-test ;/
Och jag har fått ännu sämre kondis! Jag brukar klara mig till typ 5, och då har jag haft rätt dålig kondis. Men nu har jag fått ännu sämre kondis, SÅ HUR KOMMER DET GÅ NU? Kommer väll typ klara mig till 3, och det är rätt dåligt :(

Aja, nu måste jag göra klart läxan!

Önska mig lycka till, det kommer jag lätt behöva ;)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0