Tråkigt väder :/

Hääi <3

Läste två kompisars bloggar nyss och fick liksom så himmla lust att blogga :)

Att det är lördag gör mig väll lite glad. Men kolla vädret liksom! Tråkigt eller vad?
-.-

MEN, vad ska du göra idag da? :3
Själv har jag INGEN aning om vad som ska hända i mitt liv idag. Har liksom typ inga idéer :/
Men jag får väll typ ta kontakt med Emma, eller Ingrid, eller kanske min andra själsyster(vars namn jag inte får skriva), jag har inte träffat henne på länge :'(
Saaaaknar henne, och jag saaaaknar pappa! Berättade väll inte det men han är i Thailand och jobbar. Han åkte i tisdags och kommer hem på torsdag :/

Aja, WHAT EVER!

Nu ska jag väll återgå till det jag gjorde, och ni me ^^
Snart måste jag väll oxå göra frukost, annars blir mamma arg :/

Kraaamiiizzz <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0