En glad liten skit bloggar

Hellu, här kommer ett inlägg från en glad liten skit som har VÄLDIGT ont ^^
Jag har typ haft problem med det som rimmar på najsa, men idag bestämmde jag mig för att verkligen försöka, men det sluta bara med att det inte kom nåt och att jag knappt kan sitta nu. Det gör skit ont! Måste typ sitta stilla hela tiden ^^


Det här hände när jag kom hem från skolan;

Jag: Hallå!
Mamma: Hej gmn
Jag: Hej
Pappa: *kommer ut från köket* Hej gumze-lumzan *kramar  mig*
Jag: Hej på dig
Pappa: *går tillbaka till köket*
Jag: Ni verkar glada idag
Mamma: Ja, jag har köpt en ny tvättmaskin
Jag: Kul för dig
Pappa: Ja, vi tänkte att eftersom Charlie och Linus har varsin Samsung TV, och jag och mamma varsin Samsung dator, så får då en Samsung-tvättmaskin *ler tönt-leendet*
Jag: *poker-face*


Ja, ni fattar hur det kan va hemma hos mig. Sen börja dom skratta när jag sa att jag har problem med baken ^^'

Aja, nog om det för i *piip* ... *piip* ... *piip* ... *piip* ... *piip* ... *piip* *piip* *piip* *piiiiiiiiip*...
OKEJ, serious!

Okej, du börjar själsystrarna tjata om habbo igen. Måste hinna göra annat oxå!

Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0