Familjen Annorlunda

Hellu <3
Jag sitter i soffan och tittar på familjen annorlunda ^^

Jag har gjort matsäck tills imorgon. Det blir hamburgsbröd med köttbullar, som vanligt. Men det är snabbt och enkelt, så ^^
Fast imorgon ska jag faktiskt göra lite varm Oboy oxå, något jag inte har gjort på evigheter! Annars har jag oxå med mig saft ^^
Jag ska alltså åka skidskor på Kungsan imorgon :)
Charlie ska typ ha idrott med sin klass där oxå, så vi kanske ses där. Haha, fan va jag får skämas isf! Är skit seg i början när jag ska åka skridskor, men det är roligt.
Nån annan som ska åka dit? :)
Det är bara jag och Julia från min klass, resten har jag INGEN aning om vilka det är O.o
Hoppas det inte kommer vara så många där :/
Men jag har faktiskt ALDRIG varit där. Alla säger att det är jätte trevligt där, och till och med mamma brukade åka dit när hon var ung O.o

Aja, nu ska jag fortsätta med att se på TV ^^

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0