Glad alla hjärtans dag!

Hej <3
Ja, idag är det alla hjärtans dag (som ni säker vet) :D
Måste typ börja gå till skolan, men jag ville blogga lite fort ^^
Jag kommer troligtvis blogga ikväll oxå, när jag har pluggat till alla prov och läxor -.-

Men idag i skolan får man väl hoppas på nåt lite specielt. Vissa säger att man kommer få pepparkakshjärta på lunchen eller på nån lektion, och det är väl gott ^^
I fredags hade man redan satt upp jätte många hjärtan i korridorena, fint :)
Man är så van med dom gråa och tråkiga korridorena, så det var fint att få lite färg på väggarna oxå. Men det är ju faktiskt en barack, så det är väl ok ändå.

Okej, jag måste gå nu. Julia kommer väl vänta där ute :)

Kram<33


Kommentarer
Postat av: Emmie

Godmorgon :)

2011-02-14 @ 09:38:11
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Sannie

Glad alla hjärtans dag!

Idag anordnar jag en tävling då du kan vinna ett porträtt på en kändis som jag ritar till dig, va med och deltag vetja! :)

2011-02-14 @ 13:39:03
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Inge<3

Love you sötisen<33

2011-02-14 @ 17:59:27
Postat av: Inge<3

Glad alla hjärtans dag på dig med <33

// Sis

2011-02-14 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0