Heja snön! :D

Haha nä, jag är faktiskt väldigt irriterad på snön ^^'
Det ända som är bra med snön idag är att matbilarna och mattantera inte kunde komma fram. Så vi fick sluta efter lunch :)
Men eftersom jag skulle ha SOprov idag, men jag har SO efter lunchen, så fick alla som ville ha SO tsm med den andra gruppen som har SO innan lunchen ^^ (annars måste man göra provet på läxhjälpen, på måndag kl 15)
Man fick välja mellan en lite enklare version, eller en lite svårare. Jag har ju pluggat SKIT mkt den här veckan, men jag har ändå inte förstått vissa saker, så jag valde den enklare. Jag vet att man bara kan få nivå 1 (det är som G), men jag vill ändå bara klara provet :)

Ikväll kommer pappa hem från Madrid :D (intresseklubben antecknar)

Iaf, så har jag badat Sigge, tvättat hans matskål, tvättat hans vattenskål, gett honom mat, ätit lunch och läst andras bloggar. Nu ska jag nog logga in på gsm och fb, äta en bulle och chilla lite ;) <3

Kram<33

Kommentarer
Postat av: din älskade kusin<3<3

Hej! Saknar dig skit mycket vi kanske kan ses i helgen men ring mig gärna när du ser det här<3

Kramisar från mig<3

2011-02-11 @ 14:07:06
URL: http://paalmz.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hej hej! tänkte fråga en sak & hoppas du är intresserad, har du lust att byta länkar? :)



Du sätter in en länk i din meny och jag i min, intresserad? :>

om du är så säg till när du länkat så svarar jag när jag länkat! :)



2011-02-11 @ 21:00:01
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0