Onsdag = SÄMST

Onsdag, sämsta dagen på hela veckan (enligt mig). Men nu har jag pluggat klart, så nu måste jag göra alla saker jag EGENTLIGEN skulle ha gjort igår, men internet slutade att funka typ 3 minuter efter att jag hade bloggat, så jag kunde inte logga in på gsm, fb eller läsa andras bloggar.

Vet ni, vet ni, veeeet niii???  Jag är på bra humör :D
Haha ja, men allvar ^^
Idag på NO:n kom typ Tariq (min lärare) in med en påse. Han satte typ på sig såna här "doktor-handskar", och tog tag i som en slang. Det visade sig vara en strupe, som satt fast i massa andra inälvor från en ko typ! ÄCKLIGT! 
Men jag lärde mig iaf en sak som jag har funderat på ett tag: Ja, en strupe är randig ^^

Aja, är glaaaaaaad, men har ingen aning om varför O.o
Kanske för att internet funkar ^^
Men tänk om det slutar att funka, igen?? O.o

Har tyvär ingen rolig bild att visa från idag. Men jag kan visa en bild jag tog för ett tag sen XP


I see you...


Kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0