Ska sova nu

Ja, nu ska jag sova. Det är ju skola imorgon, tråkigt nog. Har spanska prov på morgonen, HJÄLP!

Men innan jag går och lägger mig tänkte jag visa hur en chatt mellan mig och en av mina själsystrar:
Blomman (som hon kallas): Are you an angel?
Carro (jag)ofc ;)
Blomman: I knew it!
Carro: But are you a fairy? O.O
Blomman: Yeah
Carro: OMFG! I knew it!
Blomman: Tihihihihihihihihi!
Carro: ÄLVA!
Blomman: tihi
Carro: Min själsyster är en älva :o
Blomman: OMG! och min själsyster är en ängel
Carro: OMFG! Vi är sago-figurer :o
Blomman: :o

Haha, ja vi hade liiiiite kul X'D
Haha nä, men vi har så himmla dålig humor ^^
Men vi brukar säga att "Blomman" är en älva, Ingrid är en fjäril och jag är en ängel X3
Till mitt försvar var det dom som började med det...

Men nu måste jag gå och lägga mig innan mamma och pappa blir galna!


dröm sött

Kommentarer
Postat av: Fjäril

Yeah i'm an Butterfly :P

2011-02-21 @ 07:06:15
Postat av: Inge<3

Ne du fattade inte men vem fattar? XD

2011-02-21 @ 15:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0