Somna nästan ^^'

Hellu
Idag har jag varit i skolan, som vanligt ^^
På SO:n fick jag gå till Monica (hon är typ en extra lärare) med två andra i min SO grupp. Det var första dagen jag fick gå till henne på SO:n oxå. Jag känner ju redan henne eftersom jag är hos henne på matten på fredagar oxå. Men iaf så måste jag gå dit för att jag typ inte fattar någonting på SO:n. Men vi sitter ju mest och snackar där, och jag har varit trött typ hela dagen. Så jag bara lutade mig tillbaka och blundade lite snabbt, sen öppnade jag ögonen igen, men jag var så jäkla trött att ögonlocken inte orkade hålla sig uppe. Jag har INGEN aning om jag somnade eller inte, jag hade iaf ingen aning om vad hon pratade om. Men jag visste att hon pratade. Men jag hoppas att det inte gjorde så mkt eftersom vi har pratat mkt om det på lektionerna. Ska iaf dit imorgon oxå, så vi får väl hoppas det går bra då. Har SO prov på fredag, så det är därför jag kan va rätt stressad, plus att vi har läxor i typ ALLA andra ämnen oxå :S
Aja, måste lugna ner mig nu, och logga in på fb och gsm.
Igår googlade jag runt lite på Stephenie Meyer. Jag vet att alla typ älskar skådespelarna i Twilight filmerna. Men jag älskar Stephenie Meyer ist. Men det är ju faktiskt HON som skapa hela historien. Det är HON som ska få all ära till att Twilight finns <3
Hon ger mig hopp om att jag kanske oxå kan bli författare en dag :3
Hon är helt enkelt bäst <333

 XD


Kram<33

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu är de tre som går vidare i min bloggtävling utsedda. Kanske blev det du?:)<3

2011-02-07 @ 20:35:32
URL: http://www.AngelOne.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Men gud du måste läsa "Genom mina ögon" av Stephenie Meyer :O

2011-02-08 @ 07:41:04
URL: http://elingulich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0