Tlöt ^^'

Hellu
Idag har jag som sagt varit med en av mina söta små själsystrar <3
Hennes mamma tvinga oss att vara ute i en timme (men vi va faktiskt ute i en och en halv timme *stolt*), så först gick vi till videobutiken, sen gick vi till Vi, sen gick vi bort till Willy:s (-.-''') för att Ingrid skulle köpa godis som födelsedagspresent till sin storebror som fyller år den 22. Jag hade inga pengar så jag kunde inte köpa födelsedagspresent till Linus som fyller år den 20! Men mamma sa att vi kanske kan hinna åka någonstans på lördag eller fredag för att köpa en present.
Aja, påvägen hem mötte vår andra själsyster oss (vet inte om jag får säga vad hon heter), sen gick vi hem till mig och flumma på Habbo XD
Fast efter ett tag var inte jag så flummig, så Elin och Ingrid bara klaga på mig ^^'

Mår lite illa för att pappa laga för stark mat så jag var tvungen att dricka mkt mjölk, så att jag mådde illa. Så pappa tvinga mig att ligga i sängen och läsa lite.
Nu ska jag väll logga in på fb och gsm, sen ska jag duscha och sen kanske jag ska logga in på Habbo, vilket jag egentligen skulle ha gjort efter maten, men jag mådde ju illa, så ^^

Kram<33


PS: jag vet att det stavas "tröt"(rubriken), men när Charlie (min halvstorebror) va liten så kunde han inte säga "tröt", så han sa "tlöt", och vi har liksom fortsatt att säga så ibland ^^

Kommentarer
Postat av: Emms

Söt blogg

Allt bra? =)

2011-02-13 @ 20:03:15
URL: http://missadolfsson.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Yeah im the bezzt <33

2011-02-13 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0