Torsdag

Hellu
Haha, jag har märkt att jag börjar bli lite annorlunda. Jag skrattar typ åt vad som helst, och jag är lite weird X3
Idag har jag haft rätt tur på NO:n eftersom vi skulle disikera ett ko-hjärta idag, men det hade blivit lite problem så vi ska göra det nästa lektion ist ^^
Mår fortfarande rätt dåligt. Har gjort det snart i två veckor. Men jag har ju faktiskt inte varit hemma och vilat. Men jag har inte haft feber (tror vi), så jag har inte fått vara hemma. Hostar skit mkt och är snuvig.
Aja, idag ska vi äta pannkakor till middag (som vanligt). Jag brukar typ bara äta tunna ^^ Iaf så luktar det väldigt gott här just nu.
Har precis läst olika bloggar, varit inne på fb och pratat med farfar i telefon. Känner inte för att spela sims idag, så jag ska nog vara inne på gsm, äta middag(såklart) och kanske titta på film resten av dagen :) <3

Kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0