Fredag <3

Hej ^^ <3
Ja, nu är det fredag. Älskar fredags kvällar. Dom känns alltid så befriande. Även fast jag typ alltid sitter hemma i mitt rum XD

Men nu har jag mer tid än va jag hade igår, så jag tänkte lägga upp resten av bilderna från Thailand nu :)
Det kommer krävas tålamod och musik ;)



Den här palmen, vattenfallet och texten är det första man får se när man kör in i vårt område<3





En boll jag köpte på nån leksaksaffär. Mamma hade typ redan betalat för några saker Linus ville ha, så jag fick välja nåt jag oxå XD


Från Buffalo Bill(en resturang) där två st brukar sjunga. Det här är tjejen :)


Middag på Buffalo Bill (stuvade makaroner med falukorv, svenskt va? ;))


Ännu en middag på Buffalo Bill ^^


Pappas kollegas barn och Linus på Buffalo Bill :)


Mamma och Pappa på Buffalo Bill :)


Detta kort tog jag när jag satt på en båt. Anna och några andra skulle dyka, så vi andra snorklade ^^


Jag när jag läser. Linus tog det när jag pratade med honom. Haha, ser nästan ut som ett barn i ansiktet XD


Boken ^^


Mamma läser oxå ^^


Anna i hörnet och två i vattnet som oxå skulle dyka :)


Anna som gör sig redo :)


Anna som precis hamnar i vattnet :)


Mamma i vattnet :)


Vattnet, typ ^^ <3


Det här känner väl ni igen. Fanta :)


Och Fanta på Thailändska ^^ <3


Mm, frukost... Toast med bara ost (det fanns ingen god skinka) och nån slags Oboy (drack oxå vatten på mornarna)


Vår "crikusmoppe"!! (vi kallar den för det för att den påminner om nåt man har på en cirkus)


Tyvär hade sitsarna blekts av solen :/


Haha, som ni ser suger på att ta kort på mig själv XD

Mobba mig inte, jag var glad för min nya tröja ^^ <3


Haha, crazy dad on x-mas XD (till mitt försvar tog Linus bilden)


Alla paketen :)


Linus första julklapp, trolleri-kit :3


Mammas första julklapp, träningslinne :3


Min första julklapp, en bok :3


Pappas första julklapp, en t-shirt :3


Havet ^^


Vår ända julstjärna <3


I en bil (minibuss) påväg till Koh Chang :)


Åh, jag tycker den här bilden är så vacker<3 (tro mig, det var mycket vackrare i verkligheten)
Tog den vid en pool vid havet ^^


Vid poolen ^^


Poolbaren :)


Bilder från balkongen :)



Nyårsafton, Linus :) <3


Nyårsafton, pappa ^^ <3


Nyårsafton, mamma :) <3


Nyårsafton, Charlie ^^ <3


Sängarna på hotellet. Jag och moster Anna fick sova i dubbelsängen -.-'


Ett berg XD


Poolen ^^



Om du vrider huvudet åt vänster ser det ut som om berget föreställer en gubbe XD <3


Gym på hotellet ^^


Rumsnumret ;)


Den står i lobbyn ^^


Hotllets namn, typ ^^


Alla väntar uttråkat på att txin ska komma ^^'

'
Mamma och Anna får sina fötter fixade på stranden på Koh samet ^^



Söta små palmer ^^ <3


Papppa och Linus äter frukost :)


Mycket träd och växter, va? ^^



Stugan vi bodde i ^^


Så sött :3 <3


Linus som spelar ^^


^^ <3


Linus hälsar till er Naruto fans XD <3 (som den Itachi nörd han är)


Lite mellis. Banan, äpple och ananas ^^ <3


Min älskade, älskade mini laptop <3


Pappas älskade bling-bling XD <3


Vårt pepparkakshus ^^ <3






I shoppingcentret flyger tomtarna omkring XD


Linus och nån big snubbe XD <3

Snögubbar ^^


En stor snögubbe ^^


En stor julgran :3


Och, så släpar mamma och Anna med mig och Linus till massa tråkiga skoaffärer.
Linus blir uttråkad fort ^^




Så jäkla söta ^^ <3

Haha, Linus ville typ hjälpa mig när jag tog kort ^^ <3


Vår söta lilla palm, eller den är väl inte så liten längre ^^
Som ni säkert ser växer den ur en kokosnöt. Hoppas den kommer bli stor och stark en dag :3


Kolla vilken fin servett och tandpetar -hållare ^^ <3


Ja, du. Det var dom flesta bilderna från Thailand.
Du fattar inte hur lång tid det tog!
Jag hoppas det var värt tiden. Nu har jag mycket annant att göra.
För dig som undrar så ligger alltså vårt hus i Mae Phim, i Rayong :) <3

Ha en skön kväll nu, och njut av att det är helg :3 <3

Kram<33

//Carolina

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ser JÄKLIGT skönt ut ;o Du skulle tagit med mig D':

Btw vill jag ha din tröjja ;p xD<3

Finaste tjejen i världen<3 :* :D

2011-01-14 @ 22:36:01
Postat av: Carolina

Haha, aww<3

En dag ska du få följa med. Lovade ju i två:an XD

Bästaste tjejen i världen<3 :'3

2011-01-15 @ 00:01:26
URL: http://carratwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0