Har tråkigt

Hellu
Ja, jag har trtåkigt, men är ändå på bra humör ^^
Idag har det varit en helt vanlig och tråkig dag, inget intressant att skriva om alltså.
Förlåt för att jag typ aldrig skriver om nåt roligt, men det händer verkligen inget intressant i mitt liv just nu ^^'
Nu ska jag logga in på gsm, logga in på fb och skriva lite på min bok.
Juste, det har jag väl inte sagt? Att jag skriver en bok menar jag. Men så är det iaf. Vill bli författare när jag är stor. Problemet är att man inte kan försörja sig på det. Så jag måste ha ett jobb vid sidan om. Om du har några bra idéer så kommentera gärna <3

Okej, ni kanske inte bryr er alls, men här är början på min bok:
--
”Lina!”, jag ryckte till och ramla ur sängen. Jag tittade yrvaken upp och fick se min storebror Tim stå ovanför mig.
Men kan du låta mig vara din idiot”, sa jag irriterat.
”Mamma vill att vi ska gå upp nu”, sa han och log lite elakt. Jag suckade och reste mig upp. Sen pekade jag emot dörren.
”Ut. NU”, sa jag irriterat.
”Ta det lugnt plutten”, sa han lugnt och gick ut ur rummet. Tim ska alltid vara så irriterande. Fastän att han är 18 år och jag 15, så är jag mognare än honom. Fast man brukar ju säga att tjejer mognar snabbare än killar. Jag hörde honom springa ner för trappan och suckade. Jag gick fram och tittade mig i spegeln. Jag stönade lågt när jag såg mig själv. Jag såg ut som ett troll. Mitt hår var tovigt och stod åt alla håll. Jag öppnade min garderob och tog ut några kläder och klädde på mig. Sen borstade jag håret och efter det sprang jag ner till köket.
--

Jag vet, inte så jätte bra kanske, men jag jobbar som sagt på det.
Är på nionde sidan nu ^^ <3

Kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0