Hej... igen ^^ <3

Okej, då kommer det en bild från Arlanda och några från stranden i Mae Phim :)<3



En bild från Arlanda innan vi skulle åka.


Det här är en bild Linus tog när jag stod i vattnet ^^


Linus med sin nya luftmadrass ^^


Sömntutan pappa XD
Stackarn jobbar så sent på natten<3


Stranden, typ ^^


Mamma och Linus är ute och leker i vattnet ^^


Moster Anna som läser ^^


Fotboll, mina gamla foppa, Linus sandaler och en pinne vi brukar köra brännboll med ^^

Ja, det var några bilder det :)
Tycker du det ser mysigt ut?

Okej da, du kan få se en bild på vårt hus oxå<3


Det här är en bild från dagen vi åkte hem, det var en rätt mulen dag :/
Huset och Palmen är vår, men inte marken typ ^^ <3


Okej, nu måste jag gå upp och påminna Linus om att städa. Charlie sitter bara på sitt rum och spelar, pappa har typ varit i Oslo så han kommer hem kl 21:00 ikväll och mamma jobbar. Så det är jag som måste hålla koll här hemma -.-

Lägger säkert upp fler bilder imorgon från Thailand. Kanske t.om från mitt fredagsmys. Vi får se ;)

Kram<3

//Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0