Hej<3

Ja, hej ^^ <3
Jag kan börja informera er om att jag har sparat alla bilder från Thailand nu. Jag satt till kl 21:57 igår och sprade.

Haha omg, det känns som om jag skriver för mig själv. Vilket jag säkert gör, för att jag har typ inga läsare alls ^^ <33 

En sak vill jag säga som gör mig rätt förbannad:
Ni vet Mikaela (hon som har bloggen http://micahs.se/). Det är ju rätt många som säger att hon ljuger om allt det här med graviditenten o.s.v.
Men för guds skull, använd era ögon. Hon ljuger inte!
Det finns ju bildbevis och filmbevis. Om ni inte ha kollat bloggen nyligen, så gör det.
Jag vet att jag inte har nått med det att göra, men jag blir så irriterad på alla som säger att hon ljuger.

Jag ska lägga upp så många bilder som jag kan på Thailand ikväll, jag lovar.
Ska typ logga in på en hemsida jag är inne på, kolla mina meddelande där, sen ska jag göra ett nytt innlägg med Thailands bilder<3

Kram så länge<333

//Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0