Hemma igen

Hej, nu är jag hemma igen. Pappa var jätte snäll och stannade kvar när jag spelade. Love u papi<33

Nu sitter jag på mitt rum och spelar lite på gitarrläxan nämligen Super Tooper av ABBA ^^ <3
Haha, är fett nöjd med mig själv. Lärde mig låter rätt snabbt. Men det var väl inte en så svår låt X)
Eftersom min förra gitarrlärare slutade har jag fått en helt ny. Så det här var första gången jag träffade honom. Men han var rätt trevlig :)

Det här med Thailand bilderna. Jag hinner inte lägga upp dom idag, men jag kan försöka spara alla. Okej?

Jaja, måste göra lite annat innan jag måste gå och lägga mig.
Att göra matteläxan tog lite tid, och jag gjorde inte ens hela -.-

Men jag bloggar mer imorgon<3

Kram<33

//Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0