Min dag

Hej!
Nu har jag precis ätit pannkakor till middag. Mums!<3

I skolan satt vi typ i klassrummet i en timme och snackade om att det kommer bli några förendringar nu på VT.
T.ex kommer jag få en helt ny lärare som jag typ inte ens vet vem det är. Typ alla visste vem det va förutom jag. Jag kände bara igen namnet XD
Sen fick vi gå till matsalen/aulan (vi äter i aulan för att dom bygger typ om matsalen), där höll nån kille en redovisning om nätmobbning i hopp om att få oss elever att tänka till när vi skriver eller lägger upp nån bild på fb t.ex.
Så passa er nu, jag kan ta reda på vem ni är, även fast ni är anonyma >:) XD
Typ kl 12:30 var redovisningen slut, så vi fick gå hem. Jag gjorde sällskap med Julia som vanligt.
När jag kom hem satt Carolines morfar i köket. Han och pappa snackade typ om att carros morfar skulle typ få låna vårt hus i Thailand. Han fick lite information om området och sånt.
När han hade gått började jag gnälla på pappa om att vi inte hade nån mat. Han sa att jag fick äta rester. Men blä, jag gillar inte kycklingklubbor. Så jag stekte typ 15 köttbullar och rostade två mackor. Sen delade jag köttbullarna på mitten, sen la jag på dom på mackorna, la lite ost över och på med ketchup XD
Haha, har en bild på det, men jag tror inte att ni vill se det. Det kom skit mkt ketchup, och så blev det nåt konstigt ljus, så det ser nästan ut som blod. Uch, jag tappade nästan matlusten när jag kolla på bilden :S XD
OBS: Jag brukar inte äta sån här mat i vanliga fall ^^

En bild jag tog från vardagsrummet när jag hade ätit ^^ <3

Sen satte jag mig vid datorn, kopplade in min mobil och flyttade över massor av bilder från Thailand till data-skrivbordet (måste typ göra det INNAN jag kan spara). Typ HELA skrivbordet blev FULLT. Sen va det bara att spara, och det tar ett tag. Jag sparade lite bilder medans jag chattade med Caroline. Efter ett tag så typ bestämmde vi att vi skulle göra något. Så jag gick och frågade mamma och pappa. Efter ett tag kom mamma så jag skrev typ "kommer snart ;) <3" till carro på msn, sen åkte jag med mamma när hon hämta Linus, sen lämnade hon mig hoss carro.
Då fick jag reda på att carro inte visste att jag skulle komma. Hon trodde jag menade att jag skulle komma tillbaka till msn. FATTA VA PINSAMT!!!!
Jag och carro satt vid datorn och carro dampade på några fina headers hon hittade, så hon skapade en blogg bara för att hon ville ha en sån header på någon blogg XD
Sen hjäpte hon mig med bakrunden till min blogg. Visst blev den fin?<3
Skulle ha gjort en finare header hemma, men jag har bara paint. Och för att vara gjord i paint, tycker jag faktiskt att min header är rätt fin<3
Men iaf, sen spela vi wii, super maro bross typ. Haha, jag faila hela tiden XD

Gibson(carros hund) hade verkligen växt sen jag såg honom sist.

Här är han sist jag träffa honom.

Och här är han den här gången.
(jag vet, man ser typ ingen skillnad. Men om ni hade varit där hade ni verkligen sätt att den fanns där)


Jag vet att skrev i morse att jag nog skulle lägga upp bilder från Thailand idag, men ni anar inte hur lång tid det här kan ta, och jag har fortfarande inte ställt om mig helt till svensk tid så jag blir rätt trött kl 20:00, då är kl 2:00 i Thailand.
Men jag ska göra mitt bästa i att spara alla bilder. Så får vi se :)
Vem vet, det kanske redan händer imorgon att jag lägger upp några...

Godnatt<33

//Carolina

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vadå pinsamt? XD HAHA ;D

Gissa om det var pinsamt för MIG XD haha ;p<3

Btw, min FIIIIIIIIIINA avatar täcke är med på bilden! BOYAAH! ;D

2011-01-14 @ 22:40:29
Postat av: Carolina

^^' <3

2011-01-15 @ 14:12:05
URL: http://carratwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0