Min "roliga" onsdag

Hej
Idag är det ju onsdag och det betyder lång och tråkig dag -.-
Fast det posetiva är att den här terminen får vi en längre lunchrast på onsdagar. Så idag gick jag och Julia till en park typ där vi brukar ha jumpa på sommaren. Eller egentligen är det som en äng ^^
Det ligger en skola där oxå :o
Tog lite bilder från ängen idag;


Julia hittar en isbana ^^


Det var som en stor ispöl mitt på ängen



Skolan :)


Jag hade NO förhör idag oxå. Det gick inte så bra ^^
Haha, fattar typ inget XD
Fast på NO:n hände en rätt rolig sak oxå.
När min lärare skulle ta upp skärmen man använder till overheadapparaten till så ryckte han lite i den så att den skulle åka upp, men då ramlade allt ner. Min lärare typ stod och lipade rakt ut i luften eller nåt. Han hade iaf tungan ute och bara stod och kollade XD 
Typ alla i klassen började skratta jätte mycket ^^
Två bilder från när den hade ramlat ner;





Idag har jag ju varit på gitarren oxå. Jag glömde nästan att jag hade gitarr för att var så upptagen men alla mina andra läxor :/
Men pappa kom på det och tvingade iväg mig, fast än att jag typ redan hade börjat.
Men väl där så berättade jag för min gitarrlärare att jag var mörkrädd, så han ska typ försöka få några pojkar att ändra tid så att jag kan spela kl 16:00 ist. Han ska mejla pappa när han har fått svar från grabbarna :)


Nu måste jag göra några andra saker, men bloggar såklart mer imorgon ;) <3

Kram<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0