Tråkig skoldag -.-

Ja, idag har det varit en helt vanlig tråkig skoldag -.-
Inte så intressant va?
Haha nej, men vet inte vad jag ska skriva om riktigt.
Hmm... Ja, idag hade vi en vikarie på SO:n som jag blev lite smått galen på ^^
Haha, men hon gav oss ingen tid att svara på frågorna.
Jag hade skit ont i huvudet när jag kom hem för att jag typ inte hade ätit eller druckit specielt mkt i skolan. Så jag åt ett äpple och så fick jag två havrekakor av pappa :3 <3
Men jag har faktiskt en god nyhet;
Imorgon får jag sluta 50 minuter tidigare eftersom lärarna ska ha nåt möte :)
Så jag slutar 14:00 :3


Tänkte visa en bild från skolan idag. Dom typ bygger om, så jag tog en bild när jag stod i "pavven".




Nu ska jag öppna 17:de luckan i min chokladkalender. Eftersom jag åkte till Thailand har jag ju inte kunnat öppna alla. Så då och då öppnar jag en lucka och äter en bit ^^ <3
Jag måste väl dricka lite vatten oxå, huvudverken har inte gått bort helt än :/

Kram<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0