5 dagars helg!

Asså, det känns som om det är onsdag imorgon O.o
Men det är torsdag imorgon och då börjar en 5 dagars helg! :D
Fast bli inte förvånad om jag går upp vid 7 imorgon och sticker till skolan. Haha, stackars Julia om jag ringer henne isf XD

Iaf, efter skolan stack jag hem till Julia där vi tittade på TV och vaktade hennes katter som blev kastrerade(stav?) när vi kom dit ;/
Stackarna gick runt och vinglade när dem inte sov ^^ <3

Aja, sitter hemma framför TV:n med datorn i knät. Som vanligt då ;)
Har typ skit lust att bada i Långsjön. Men för det första kommer jag aldrig få sticka det nu, för det andra vill jag inte sticka dit ensam och jag tror inte att nån skulle vilja följa med nu, och för det tredje kan jag fortafarande inte fatta att man är ledig imorgon så det känns som om jag måste gå och lägga mig snart X)

Ska läsa lite bloggar nu och släppa ut en stackars geting ;)

Hare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0