gud är en svikare

Fick reda på att min mormor har varit på sjukhuset typ två gånger på senaste tiden. När dem röntkade henne upptäckte dem att det fanns en ungefär 16 cm (tror jag) stor propp (eller nu va det var) i hennes bröst eller nåt. Så vi ska åka till Legoland en vecka tidigare än vad vi hade tänkt för att kunna va hemme när hon ska opereras. Om hon inte mår så bra efteråt ska hon kanske få bo hos oss ett litet tag, och då måste hon sova i min säng. Kommer lukta skit sen! Men för mormors bästa är det väl okej :( Men kommer nog inte kunna hindra mig själv från att säga; "Sa ju det! Sa ju att rökningen kommer skada dig!" ;/ Sen fick jag också reda på att mammas kompis skit söta yngsta dotter ska operera blindtarmen :( Uch, gud hatar mig för att jag kallade honom svikare ett tag förut :S Ska snart gå och lägga mig. Ska ba borsta tänderna, sen ska jag lägga mig och läsa ett tag ;) Peace! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0