JB + JB

Tjooe <3

Det var visst en kort dag i skolan idag iaf :)
Vi slutade vid lunch och då stack jag, Julia, Lara, och Jessica hem till Julias mamma. När vi varit där ett tag stack vi hem till Julias pappa där vi såg på I taket lyser stjärnorna och sjöng ABBA Singstar XD
När jag sa att Jessica såg ut som en riktigt Hollywoodfru med sina solglasögon började vi skämta lite om hur rubrikerna o.s.v skulle ha sett ut om hon gifte sig med Justin Bieber XD
T.ex;


Okej, det kanske inte ser ut som en artikel, men du fattar XD
(jessi, du får säga till som jag ska ta bort den)
Haha, men fan vilket gulligt par ni skulle vara altså. JB + JB = <3

Tog typ 50 år att få igång datorn, så hann äta middag innan jag kunde blogga.
Men aja, what ever!

Imorgon är det Annorlunda dagen och då ska klassen va utklädda till mimare. Men jag tänker inte sminka mig. Sorry klassen, men jag vill verkligen inte :/

Ska göra annat nu!

Hare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0