rensat

Tjooe <3

Idag har det varit rätt chill i skolan. På morgonen rensade vi skåpen. Sen fixade vi lite i klassrummet till imorgon. Sen gick vi och åt lunch. Sen städade vi på ett städ-området vi fick av skolan, sen snacka vi lite i klassrummet, och sen fick vi sluta.
Men innan vi kunde åka hem var jag tvungen att springa runt och leta efter vaktmästaren eftersom någon hade låst fast min cykel med ett annat lås oxå -.-
Sen stack vi hem till Julia efter att vi lämnat mina saker hos mig. Det var meningen att vi skulle baka, men så blev det inte. Jag var skit trött, så jag bara låg och glodde på TV:n. Haha social jag är va ;)
Julia försökte övertyga mig om att hon skulle få sminka mig höll en mascaraborste precis vid mitt öga så att jag knappt kunde röra mig. När hon tog borsten några gånger passade jag på att gömma ansiktet i hennes täcke och ba "Neeej, jag vill inte ha smink!" XD

Sen när hon skulle till stallet stack jag hem och började rensa massa skol-grejer och massa gamla tidningar. Det tog lååång tid, men musiken som jag satte på gjorde mig lite gladare :)

Ska snart sticka iväg med pappa och köpa mat. Varken mamma eller pappa orkar laga mat idag. Snart sitter dem väl där gammla och gråa och klagar på exakt allting -.-
5:åringen i pappa kanske försvinner snart. Han har faktiskt varit jävla sur för ingenting på sista tiden. Hmm...

AJA!
Charlie ska iväg till en tjej där han ska äta och sedan bada. Det är typ en klass gjer eller nåt ^^

Ska handla nu!

Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0