Sanuk Systems

Aa, nu kanske du undrar vad Sanuk Systems är, eller så skiter ni totalt i det. Tänker iaf berätta ;3 
Jo, det är min pappas förelag typ. Det finns ett i Sverige som då heter Sanuk Systems AB, och ett i Thailand som typ heter Sanuk Systems Thailand, eller nåt O.o

Pappa har iaf precis fått en tröja som han har beställt. Det ska typ va lite som reklam. Men ja, han gav den iaf till mig. Nu har jag en tröja för typ svenska Sanuk (som vi kallar det), och en keps för Thailändska ;)

Hur som helst tänkte jag visa bilderna på tröjan :)

På tröjans baksida;

"I'm living in the clouds". Man brukar typ säga så om internet eller nåt O.o
Bilden är tagen av min pappa på hans mobil :)

På tröjans framsida;

"* Sanuk Systems * Carrier grade Internet Solutions". Märket typ ;)

Ja, nu vet ni vad min pappa jobba med ^^
I Thailand jobbar han inte ensam. I samma område som vi bor finns det en svensk man som är gift med en thailändsk kvinna, och han tar hand om allt där när pappa är här i Sverige. Eller ja, när han inte ringer och ber om hjälp varannan timme. I början ringde han seriöst en gång i kvarten. Var skit nära på att slänga ut pappas mobil genom fönstret, så han var tvungen att byta ringsignal X3

Hare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0