själsyrran

Idag var jag med själsyrran. Vi cyklade till parken och snackade där ett tag, och sen stack vi hem till henne och flummade lagom med hennes syskon X) Jag jag kom hem åt jag, och sen var jag tvungen att rensa en bänk i hallen lite. Hittade bl.a några chokladmynt, och några bilder frånnär jag och Annika praoade(stav?) i 5:an O.O Annika va sååå söt, medan jag såg ut som en riktigt idiot på vissa av bilderna -.- Aja, har gett min lilla älskling Sigge (min sköldpad) en jordgubbe, vilket han älskar. Mamma har köpt lite jordgubbar och Nektariner "som det bara är att äta" som hon sa :3 Jordgubbar... Frukt när den är som bäst <3 Ska duscha nu, sen ska jag se på nån konstig video från Vässarö, Sptember 2008 O.o Blev lite nyfiken, så ska se på den sen som sagt :/ Peace! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0