varit på en båt

Hej :)

Jag vet att jag inte har blogga sen igår, men jag har jätte mkt att göra och jag vill oxå få en lugn och skön lördags-kväll. Så det får bli en sammanfattning ;/

Igår ringde carro och fråga om jag ville hänga med till nån strand, så jag fick svetta ihjäl mig för att vi skulle kunna hinna till en buss som vi ändå missa. Vi åkte iaf dit med carros syrra och hennes kille.
När vi hade badat där ett tag kom carros mamma och pappa med deras båt, och vi kom inte hem förens runt kl 20, och då stack vi till en park som byggts(stav?) om och öppnat nu. Sen stack vi hem till mig och hämta några grejer för att jag skulle sova över hos dem. Så vi kom inte hem till carro förens runt kl 23 ;/
Idag hängde vi oxå med till båten, men nu är jag hemma igen och har mkt att göra ;/

Ska äta upp min mat, duscha, bada Sigge (som faktiskt kan ta en halvtimme), bädda rent i sängen (som tar en evighet), och annat som kommer dyka upp :(

Hare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0