Earth Hour

Japp, nu är det Earth Hour och vi kom precis hem.
Eftersom det har varit släckt här hemma i några timmar tycker jag att det är ok att blogga lite fort.
Men dom andra i familjen har tänt typ alla lampor och mamma och pappa tittar på nån film på TV:n. Vad Linus gör är jag inte så säker på. Han kanske tittar på filmen med mamma och pappa. Charlie spelar väll dator. Vad jag ska göra vet jag inte. Jag försökte få alla att spela nått spel, men dom sa bara att huset har varit släkt i mer en en timme när vi va borta, så det är ok att ha tänt o.s.v nu.

Jag vet inte vad jag ska göra nu riktigt. Jag kommer väll på nåt ;) <3

För dom som undrar gick inte bowlingen så bra. Jag lyckades inte få ner en ända på FYRA omgångar -.-''
Haha, vilken sur-puppa jag var ett tag XD
Men jag har faktiskt inte spelat bowling på 2 år, så jag tycker att det var rätt ok ändå ;)
Tova vann, men det var ingen stor överraskning. Hon äger mig nästan i allt XD

AJA, nu måste jag hitta på nåt annat ;)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0