Löööördag X)

Hellu my friendz <3

Jag vakna typ kl 7 men va så trött att jag typ halvsov lite till, men jag gillade inte mina drömmar (minns inte vad som hände i dom just nu) så jag tvinga mig själv att gå upp och titta lite på TV ^^
Efter ett tag kom Linus ner och börja små bråka med mig om vem som skulle få sitta var i soffan. Som vanligt orkade jag inte med honom och bara satt kvar, och som vanligt började han dra i mig och gnälla. Så ja, mamma va lite små sur på oss sen. Men vi kan ju inte hjälpa att dom vill sova till 10. Fast när vi väll är tysta och låter dom sova blir dom ändå sura på oss för att ingen gör frukost och för att "vi" bara "sover hela dagen" -.-
Nej, det är inte så himmla lätt på helgerna här. Men det ordnar sig ^^ <3

Om ni vill att jag ska blogga typ så fort jag vaknar på helgerna är det bara att säga det, så ska jag göra mitt bästa :) <3

Aja, nu ska jag göra annat X3

Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0