Torsdag

Hellu <3

Idag har det inte hänt når speciellt i skolan :/
Fast vi hade ett snack på skolan om att typ 4 killar har gjort sig lustiga över Tariq.
Och jag är typ den ända som ska spela bas sen på musiken. Så jag fick låna pappas gamla bas när jag kom hem. Han spelade typ bas i ett band när han va ung. "Naturens Dunder" hette dom XD
Iaf så har pappa jätte många olika gittar liknander saker. Som typ en banjo och en balalajka ^^'
Men ja, jag fick låna den och övade lite :)

Aja, just nu tittar jag på TV... och bloggar ^^
Vad gör du just nu da?

Nu ska jag läsa lite bloggar o.s.v :)
MEN, först ska jag visa en bild jag tog på mig och pappas bas

Liiiite suddig, och jag ser dum ut ^^'
Men basen är fett snygg irl. Tycker jag iaf ^^ <3

Aja, seeees ;)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0