onsdag... ?

tråkig rubrik... ?
Men... tjooo <3

Idag skulle Julia skriva mitt namn på min NO-mapp snyggt. Först tänkte hon stava Carolina med "K" för att reta mig lite, men sen tänkte hon typ att hon skulle stava ordentligt. Men sen när hon visa mig hade hon skrivit "Carolia", asså hon hade glömt n:et ^^'
Så då började alla kalla mig Carolia ist -.-
DEt var det roligaste som hänt idag...
Ja, jag vet... mitt liv är tråååkigt ^^'
Aja, tittar på TV just nu. Är typ skit trött, och Linus kan inte sitta still. Han har klättrat runt i soffan och ropat "carro, carro, caaaarro, hjälp mig!", när han håller på ramla ner i soffan -.-''

Okej nu ska jag läsa lite bloggar o.s.v...

Kraaam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0