Duktig flicka

Tjooe <3

Jupp, har varit en duuuktig flicka idag X3

På idrotten nuddade jag bollen tre gånger (XD)! Tja, jag hjälpte väl inte riktg till, men jag försökte iaf XD


Sen efter skolan cyklade jag hem och gick nästan direkt ut igen för att jogga i skogen, vilket gick sådär ;)


Sen badade jag Sigge ^^

Mamma hade köpt som två tunikor och ett par tights till mig till avslutningen :)



Känns som silkes :3



Snygga?? ;3 <3
Jag gillar dem, fast dem typ är genomskinliga. Får väl ha ett linne under ^^

Aja, tittar på TV just nu (som vanligt da) ;)

Men ÄNTLIGEN är det helg! Har klarat den jobbiga veckan nu :D

Aja, måste rensa min gamla bild-mapp och den senaste nu ;/

Hare beeest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0