fixat

Tjooe ;D

Nu har jag slutat och fixat lite här hemma. Har varit tvungen att rensa och flytta på massa saker för att få plats med dem 1500 kg tunga SO böckerna som jag var tvungen att släpa hem -.-
Sen har jag skrivit på pappret om elevensval. Det fick bli 1 på musik, 2 på skoltiding, och 3 på hemkunskap :)
Sen har jag fixat lite till vandringen imorgon. Vi ska gå med 7F, carros klass. Vi ska samlas 8:30 i fruängen ;/

Just nu sitter jag på mitt rum, lyssnar på musik, och bloggar. Jag äter en kaka oxå, men det får du inte säga. Så, schhh... ;)

Ska kanske logga in på det där werido spelet som Ingrid visa mig igår. Fast jag fattar typ ingenting där XD
ELLER, så kanske jag ska kolla på animen :3 (JAAA!)

Haha, okej bloggar nog sen igen ;)

Hare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0