hemma nu

Tjooe ;) <3

Efter skolan drog jag hem till carro en liten stund. Var tvungen att dra till gitarren sen. Efter gitarren cyklade jag hem och åt middag. Sen var jag tvungen att se om jag kunde hitta till ett ställe där min grupp ska mötas imorgon (-.-). Seeen cyklade jag till carro igen, såg på lite anime och såg på Glee innan jag cyklade hem. And here i am! ;D

Aja, har en lite längre sovmorgon imorgon. Vilket är bra, för jag ska ge mig själv ungefär en halvtimme att cykla till stället där min grupp ska ses imorgon.
Min grupp asså, *suck*... En tjej är på semester och kommer inte komma alls, och en tjej va typ sjuk idag, och killarna är... idiotiska ^^'
Iaf, om hon som va sjuk idag inte kommer imorgon måste jag var den som påverkas av grupptrycket och hänger sig själv i slutet (tro mig, jag skrev inte manuset) O.o

Aja, booorde väl gå och lägga mig snart. Ska gå och borsta tänderna o.s.v nu ;)

Hare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0