Min helg

Tjooe <3
Här haru ett lååångt inlägg ;P

Har inte bloggat sen igår O.o

Igår cyklade jag hem till carro som du säkert vet och var med henne och Lina. Vi studsade på stutsmattan och körde lite lekar. Sen åkte vi till en djuraffär där vi fick hålla några små möss typ. Dem var aaas söta! Plus att dem bara hade fått några timmars gammla små ungar!!! Xo <333
Jag och carro typ planerade hur vi skulle kunna ta hand om dem och äga dem tillsammans ^^
Sen när vi hade släppt av Lina hemma hos sig stack vi till Långsjön där vi försökte bada med min kusin Tova som vi hade ringt.
När Tova hade åkt hem cyklade vi hem till carro igen där vi åt middag och såg på melodifestivalen(eller nu faan vad det hette). Jag satt typ och hoppade i soffan när Sverige låg 1:a X)
Jag, carro, carros syrra Jossan och Emma(Linas syrra och Jossans bästis) skrek typ när Sverige kom 3:a. Hur kunde Alsjebanjan, eller vad landet nu heter, vinna? Emma skrattade typ för att dem sjöng så falskt, plus att tjejen såg och betedde sig så sliskigt liksom X(
Uch!
Sen tänkte vi se på en anime, fast vi somnade med kläderna på XD
Vi väcktes av carros mamma sen nästa morgon för att vi skulle på hundkurs med Gibbson.
Efter hundkursen åkte vi hem fort för att lämna Gibbson och fixa två mackor var. Sen åkte vi direkt till ett stall för att hjälpa till på ett barn-kalas ^^
Först fick jag hålla i en jätte liten ponny så att barnen kunde borsta henne, sen fick jag gå brevid en häst som en liten tjej satt på X)
Efter att vi gått tillbaka med hästarna gick jag brevid carro när hon red lite. Sen efter att carro tjatat skit mkt fick hon upp mig på hästen. Asså shit va dålig balans jag har! När jag red när jag var liten kunde jag skritta och trava utan att hålla på ramla av hela tiden, men nu höll jag på glida av hela tiden och ja. Bettede mig som en barnunge helt enkelt XD
Fast har ju typ inte ridit på flera år (om jag nu kan använda det som en ursäkt).
Aja, aldrig mer säger jag bara ;)

Tänkte visa lite bilder jag har tagit :)

IGÅR


IDAG


Ja, fler bilder har jag inte ;)
Visst är alla djur så söööta X3

Nä du, nu måste jag seriöst duscha O.o

Hare beeest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0