tuff dag

Heej :) <3

Jag är ledsen, men jag kommer bara att sammanfatta min dag lite snabbt. Jag har ont i huvudet, jag är hungrig, jag är stressad, och jag svettas. Jag mår helt enkelt skit just nu :S

Imorse fick jag lite problem med att hitta den buss som jag skulle med. Men som tur var skulle Julia åka med samma, så när jag såg henne var det bara att springa dit.
Resan till vandrings-stället gick väl bra. Men själva vandringen. UCH altså! Det var skit jobbigt. Men som tur var hade jag roliga personer att gå med ;)
När jag kom hem var det bara att försöka få tag på carro. När jag väl gjort det stack jag hem till henne, och tillsammans stack vi till Långsjön där vi skulle träffa några tjejer och killar.
Efter Långsjön köpte jag, carro och Jessi lite snacks och drog hem till carro där vi såg lite av en film innan vi blev uttråkade och stack till en park. Där fortsatte vi spela in en "musikvideo". Sen när vi tröttnat på det flummade vi lite på ett dagis nära carro tills jag var tvungen att dra hem.
Men när jag väl kom hem fanns det ingen mat eftersom dem andra hade ätit på Öppet Hus på Linus skola. Sååå, jag värmde några gamla pommes frites, som var äckliga.
Så jag har ätit några vindruvor och packat upp allt annat nu. Ska nog äta ett äpple eller nåt, antingen innan jag har duschat (som jag oxå måste göra), eller efter.

Måste dra nu. Förhoppningsvis (men kommer säkert inte) hinna titta på TV en liten stund oxå ;)

Hare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0